Woensdag 12 november: Dag 1 van de projectweken

Goed uitgerust van het verlengde weekend kwam ik woensdagmorgen aan om de projectweken te beginnen, ik wist nog niet goed wat er allemaal ging gebeuren maar gelukkig werd het ons snel heel duidelijk. Na de uitleg gingen we meteen te werk, maar al snel stuitten we op wat onenigheid wat onenigheid over hoe we te werk zouden moeten gaan, maar al snel was dit opgelost. Ik ontfermde me over de artikels in ‘De Standaard’, er waren niet veel artikels over ‘Wetenschap’ maar wel een onderschatte hoeveelheid politieke artikels. Zo heb ik er thuis nog wat aan moeten werken en bovendien liet de hoge technologie me in serieus in de steek (daarom dat dit bericht ook een dag later is).

Maar goed, na de startproblemen zijn we nu eindelijk toch vertrokken!

~ door rubenvdh op november 14, 2008.

Geef een reactie

 
