Flash Tv

Voor Flash Tv gingen we op reportage om het kamperen in de Antwerpse scholen in te blikken. In tegenstelling tot ‘Run For Life’ waren de mensen nu minder gewillig om gefilmd en geïnterviewd. Gelukkig kregen we toch toestemming en hebben we enkele goede beelden geschoten. Ik heb al wat ervaring met filmen dus echte moeilijkheden waren er niet, die vond ik enkel bij de montage. Meestal heb ik de montage in mijn hoofd wanneer ik film, dus nu was het wat moeilijk om anderen te zijn werken met mijn beelden. Anderzijds was het misschien wel goed om iemand anders mening te horen over beelden en montage.  Achteraf gezien hadden we misschien meer geduld moeten hebben wanneer we de beelden schoten, anderzijds was had ik wel het gevoel dat we niet gewenst waren door de ontevreden mama’s en papa’s.

~ door rubenvdh op juni 10, 2009.

Geef een reactie

 
