Stem aub op mijn foto!

Tussen de examens door probeer ik bij standaard.be een fotowedstrijd te winnen. Deze keer is het thema ‘sport & spel’, gelieve op mijn foto te stemmen. Klik gewoon hieronder en zo kom je op de stempagina, alvast bedankt!

KLIK OP DE FOTO OM TE STEMMEN!

~ door rubenvdh op juni 8, 2010.

3 Reacties to “Stem aub op mijn foto!”

  1. Ik heb gestemd, maar ‘tzijn niet altijd de beste foto’s die winnen. Maar een raar systeem imo

  2. Dank je wel! Doe je zelf niet mee, je hebt nochtans heel sterke foto’s!

  3. De winnaars worden gekozen op populariteit, dus veel kans maak ik niet. :p Heb nu wel meegedaan op Hetnieuwsblad.be want de foto’s zijn daar minder goed dan op destandaard.be Elke deelnemer krijgt trouwens ook een bon voor een fotoboek.
    http://www.nieuwsblad.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=c36246c8-54d5-41d0-b44c-0b13dd786b7b

Geef een reactie

 
