Reportage ‘Zot Van A’ – oftewel ‘Hoe slecht geluid een filmpje kan kapotmaken!’

Al doende leert men en deze keer heb ik pijnlijk veel bijgeleerd, met een ploeg trek ik op stap voor een reportage over de Première van de film ‘Zot van A’, helaas merkte mijn geluidsman niet echt dat het geluid in mijn microfoon wat overstuur was, het onderstaande filmpje dus als gevolg. Laat me even duidelijk zijn, dit is zeker geen filmpje waar ik trots op ben, ik hoop gewoon dat ik andere journalisten/filmmensen heb kunnen tonen waarom geluid even belangrijk is als beeld.

~ door rubenvdh op november 16, 2010.

Geef een reactie

 
