Foto’s Chase & Status in Trix (+ extra!)

Vorige vrijdag mocht voor het programma Show Me Your Trix van Stereo 03 foto’s trekken op het concert van Chase & Status in de zaal Trix in Antwerpen. Ik was aangenaam verrast, want ik in feite ben ik geen gigantische fan van het Dubstep en Drum & Bass – genre. Een geweldige show wat dus ook enkele sterke foto’s opleverde.

MC Rage

Saul 'Chase' Milton

Delilah

Veel mensen kennen waarschijnlijk het nummer ‘End Credits‘, dit nummer werd echt gemaakt voor de eindgeneriek van de film ‘Harry Brown’ met onder andere Michael Caine en Ben Drew (Plan B, zanger van het nummer). Een sterke film over criminaliteit in Engeland en zeker een aanrader voor Michael Caine-fans zoals mij.

~ door rubenvdh op april 4, 2011.

Geef een reactie

 
