Wereldpremière Tintin in België

Goed nieuws voor de fans van Amerikaanse films, Belgische stripverhalen en wereldpremières, ik dus, goed nieuws voor mij! De allereerste vertoning van ‘The Adventures of Tintin : The Secret of the Unicorn’ (‘Kuifje en het geheim van de éénhoorn’ dus) zal vertoond worden in onze hoofdstad, Brussel! Ik kijk er in ieder geval naar uit. Kuifje volledig onder leiding van Steven Spielberg en Peter Jackson, dat kan niet mislopen! Nu ja, datzelfde dacht ik toen meneer Spielberg met Indiana Jones 4 afkwam. De eerste beelden die vrijkwamen over de film vond ik niet helemaal geweldig, maar nu de trailer is uitgekomen ben ik volledig verkocht.

 Vele zullen denken dat ik naar de film toestap met te grote verwachtingen, maar ik heb echt wel vertrouwen in Spielberg. Aan zijn films zie je echt dat Kuifje een grote inspiratie is voor hem, neem bijvoorbeeld de motorboot-scene uit Indiana Jones and the Last Crusade. Die komt recht uit Kuifje en het Land van de Soviets.

 Ik ben benieuwd naar de hele mediacircus rond de première in oktober en ik hoop dat ik er bij kan zijn, als dat het geval is krijg je hier een uitgebreid verslag!

~ door rubenvdh op juni 24, 2011.

Geef een reactie

 
