Binnenkort Mega-post!

Hey vakantiegangers! Momenteel zit ik wat gratis wifi te stelen in de luchthaven van Amsterdam en straks ben ik weer thuis in Antwerpen. Sorry dat het wat stil was op de blog, ik zat namelijk de voorbije maand in respectievelijk Tsjechië, Bretagne (Frankrijk) en Noord-Spanje. Om m’n lange stilte goed te maken zal ik ergens volgende week een grote post maken met filmpjes, vakantiefoto’s en meer. In tussentijd laat ik jullie met dit reisadvies: je kan nooit te veel zonnecrème insmeren, dat heb ik nu in Spanje wel geleerd!

~ door rubenvdh op augustus 6, 2011.

Geef een reactie

 
