Dijkstra&Co Standdevellopment en The Boat Witch Project

Ziezo, een nieuw academiejaar en hopelijk weer wat regelmatigere blogberichten, mijn tijd als bachelor journalistiek op de Plantijn Hogeschool in Antwerpen zit er op, tegenwoordig studeer ik televisie aan het Rits in Brussel. Het is nogal druk, maar geen zorgen, de megafoon blijft bestaan en we vliegen er in met 2 filmpjes van (deels) eigen makelij. (Beide zijn heel snel gemaakt met nogal goedkoop materiaal, dus echt professioneel ziet het er niet uit.)

Vorige donderdag in Antwerpen werd het academiejaar feestelijk gestart met ‘Studay’, iedereen die er was weet dat het geweldig warm en geweldig plezant was! (Mijn lever weet in ieder geval dat het geweldig was!) Stereo 03, het radiostation waar ik aan meerwerk had er een gigantische stand, ontworpen door Dijkstra & Co Standdevellopment. Ikzelf en Jasper Janssens hebben een filmpje gemaakt waarin de Renzo Dijkstra even de stand voorstelt.

Sommigen zullen al weten dat mijn broer terug is van zijn wereldreid, meer daarover vind je op zijn blog: . Zo ’s nachts varen op een schip kan nogal akelig zijn, bewijze dit filmpje:

~ door rubenvdh op oktober 4, 2011.

Geef een reactie

 
