The Human Centipede: What has been seen cannot be unseen!

Een still van de South Park-parodie. Beelden van de echte films zouden té aanstootgevend zijn.

Beste lezers, al enkele dagen hang ik iedere dag twee uren boven de wc-pot! De reden? Vrijdag heb ik de film ‘The Human Centipede (First Sequence)’ gezien, erger nog, daarna zag ik de opvolger ‘The Human Centipede 2 (Full Sequence)’. De culthorrorfilms gaan beide over een groep ontvoerde mensen wiens mond chirurgisch wordt vastgemaakt aan een bepaald onderdeel van iemand anders zijn of haar lichaam (ik laat nog veel ruimte over voor interpretatie, maar de afbeelding niet). Veel mensen zullen waarschijnlijk de South Park-parodie ‘CentiPad’ gezien hebben en laat mij jullie vertellen, het originele is véél erger. De Nederlandse regisseur Tom Six slaagt er in de 2 meest wansmakelijke films te maken. In feite valt de eerste film nog wel mee, ze is niet veel erger dan je typische horrorfilm, maar de tweede film gaat zo veel verder. Hoewel Tom Six een hoop lachsalvo’s kan opwekken, wekt hij vooral de drang op om de tv uit te zetten. De énige manier om de 2 films achter elkaar te zien is door er goed met te lachen en véél te drinken. Daarom stel ik voor: het Human Centipede-drankspel! Dit is een lijst van regels die je moet volgen tijdens het kijken van de film, op de lijst staan de opdrachten in shots, maar je kan het ook met slokken bier doen eventueel. Je kan de foto hieronder gebruiken of de PDF-versie downloaden. Veel succes!

Ik heb het spel in het Engels gemaakt om een groter publiek aan te spreken. Ik moet wel blijven benadrukken om te drinken met verstand en niet te rijden onder invloed van alcohol.

~ door rubenvdh op januari 17, 2012.

Geef een reactie

 
