De Kortste Maand: Proxima Estación

Inderdaad, de oplettende volger heeft gezien dat er gisteren geen kortfilm gepost was, maar ik heb een toepasselijk excuus! Mijn gehele zondag heb ik meegewerkt aan de opname van de kortfilm ‘Fout!’. Later krijgen jullie er meer informatie van.

Aangezien het ondertussen maandag is moet ik met een nieuw thema starten maar ik wou toch nog één iets van animatie er in steken. ‘A Morning Stroll’ heeft namelijk zondagavond op de Britse filmprijzen, de Bafta’s, een award gekregen voor beste korte animatiefilm. De volledige versie ben ik jullie verschuldigd, maar voorlopig kan ik jullie al wel de trailer geven.

Een nieuwe week en dus een nieuw thema en aangezien morgen de meest romantische dag in het jaar is leek het me toepasselijk om ‘liefde’ deze week als thema te nemen.

Iedereen die veel naar Manu Chao luistert of al eens in Madrid de metro heeft genomen kent misschien wel het ‘Proxima Estación’-deuntje wat simpelweg ‘de volgende halte’ betekent. Want soms gaat het niet alles zoals gepland in de liefde en wanneer de éénzaamheid toeslaat moet je gewoonweg ‘de volgende’ opzoeken.

Kortom, geniet ervan!

~ door rubenvdh op februari 13, 2012.

Geef een reactie

 
