De Kortste Maand: Peach Fuzz

Een nieuwe week en dus een nieuw thema. Sommigen weten dat ik ondertussen sinds dit academiejaar aan het Rits zit (dit is dus een filmschool in Brussel voor zij die het niet kennen). Vanwege mijn journalistieke ervaring kon ik meteen beginnen aan het derde jaar waar ik in mijn ‘tv-klas’ gelukkig omringd ben met lesgenoten of ‘collega’s’ die er reeds heel wat draai-uren op hebben zitten. Tijd om hun kortfilms te tonen dus. Redelijk toepasselijk dat ik nu dit thema voorstel, ik zit namelijk in het midden van 4 draaidagen waarin ik de productie doe van de kortfilm ‘The Medicine’ van Joscha Van Bree. Later deze week zal ik wat werk tonen van hem en misschien een teaser van de film die we maken.

Maar eerst ‘Peach Fuzz’ door mijn tv-collega’s Timm Knaeps (regie), Robin Stevens (script) en Tom Verdonck (acteur) en een hoop andere ‘ritsers’. Timm en Tom hebben beide een vreemd gevoel voor humor en soms vreemde ideeën maar ze worden meestal heel goed uitgewerkt.

‘Peach Fuzz’ geeft een geheel eigen kijk op het ‘sprookjesgenre’. De zoektocht naar de prinses kan serieus tegenvallen maar oh zo geestig zijn!

Kortom, geniet ervan!

~ door rubenvdh op februari 20, 2012.

Eén reactie to “De Kortste Maand: Peach Fuzz”

  1. […] Vandaag een kortfilm van Arno Castaigne, geen televisiestudent als ik, maar wel een filmstudent. Vorig jaar maakte hij deze kortfilm met als cast Max Pauwels (tevens figuratieregie van ‘the Medecine’) Laura Van Haecke en Tom Verdonck (deze laatste is ook TV-student en werkt nu aan zijn kortfilm ‘kortsluiting’, deze 2 laatste speelden ook samen in ‘Peach Fuzz’). […]

Geef een reactie

 
