Interview Jonas Govaerts (archief)

De horrorfilm ‘Welp’ is niet onopgemerkt in de cinema belandt, ook niet zonder enige controverses, zoals het hoort! Zelf heb ik de film nog niet gezien maar ik ben er zeker van dat scouts en horror een wansmakelijke goede combinatie vormt!

Met de lancering van de film wil ik een oud interview terug boven halen en daarvoor moeten we meer dan 3 jaar terug in de tijd, de beginjaren van Stereo 03. Als student journalistiek kreeg ik toen de mogelijkheid om Jonas Govaerts te interviewen. Ik was (en ben nog steeds) grote fan van zijn horror-kortfilms en m’n zenuwachtigheid kan je dus goed horen in het interview. Het gesprek gaat voornamelijk over de series Super8 en Monster! die hij toen voor de zender Acht maakte. Maar let vooral op de laatste minuut waarin Jonas vaag vertelt over de horror-langspeelfilm die hij aan het schrijven is.

~ door rubenvdh op oktober 23, 2014.

Geef een reactie

 
